Servei de suport a la ciutadania de SeTDIBA

Dilluns, 8 de juny de 2020

Si tens dubtes sobre com presentar documents de manera electrònica tens a la teva disposició el servei de suport a la ciutadania que ofereix la Diputació per resoldre'ls.

Servei dirigit a autònoms, ciutadans i entitats en el context de confinament parcial per garantir la distància social.

Les autoritats estan adoptant mesures de tot ordre de suport a les famílies, les empreses i els/les autònoms/es adreçades a minimitzar l’impacte social i econòmic derivats de l’estat d’alarma per COVID19.

Per poder beneficiar-se de totes aquestes mesures els ciutadans/es, empresaris/àries i autònoms/es, necessiten fer tràmits i requereixen de documentació que han de facilitar diferents administracions.

La situació de confinament parcial i la necessitat de mantenir les mesures de distància social i de reduir, en la mesura del possible, la mobilitat recomanen afavorir la realització de tràmits de forma telemàtica. La realització de tràmits de forma telemàtica amb l’administració però, exigeix de coneixements, sistemes d’autenticació i habilitats que molts ciutadans i ciutadanes no tenen assolits. Donar-los suport en aquesta relació telemàtica és l’objectiu d’aquest servei que Diputació de Barcelona activa temporalment amb caràcter extraordinari i ofereix als ajuntaments SeTDIBA i que tenen com a destinataris finals  la vostra ciutadania (particulars, empreses, entitats,...)

Aquest servei d'adreça als ciutadans que necessiten fer tràmits amb ajuntaments que són usuaris dels serveis SeTDIBA.

 

Dades bàsiques del servei

Telèfon: 934020606

Mail: tramits@diba.cat o 

Disponibilitat del servei: del 8 de juny al 24 de juliol. 

Horari:

de dilluns a divendres de 9 a 18h del 8 de juny al 17 de juliol

*Horari especial del 20 al 24 de juliol de 9 a 14h 

Darrera actualització: 9.06.2020 | 12:48