Servei de suport a la ciutadania de SeTDIBA
Si tens dubtes sobre com presentar documents de manera electrònica tens a la teva disposició el servei de suport a la ciutadania que ofereix la Diputació per resoldre'ls.
Servei dirigit a autònoms, ciutadans i entitats en el context de confinament parcial per garantir la distància social.
Les autoritats estan adoptant mesures de tot ordre de suport a les famílies, les empreses i els/les autònoms/es adreçades a minimitzar l’impacte social i econòmic derivats de l’estat d’alarma per COVID19.
Per poder beneficiar-se de totes aquestes mesures els ciutadans/es, empresaris/àries i autònoms/es, necessiten fer tràmits i requereixen de documentació que han de facilitar diferents administracions.
La situació de confinament parcial i la necessitat de mantenir les mesures de distància social i de reduir, en la mesura del possible, la mobilitat recomanen afavorir la realització de tràmits de forma telemàtica. La realització de tràmits de forma telemàtica amb l’administració però, exigeix de coneixements, sistemes d’autenticació i habilitats que molts ciutadans i ciutadanes no tenen assolits. Donar-los suport en aquesta relació telemàtica és l’objectiu d’aquest servei que Diputació de Barcelona activa temporalment amb caràcter extraordinari i ofereix als ajuntaments SeTDIBA i que tenen com a destinataris finals la vostra ciutadania (particulars, empreses, entitats,...)
Aquest servei d'adreça als ciutadans que necessiten fer tràmits amb ajuntaments que són usuaris dels serveis SeTDIBA.
Dades bàsiques del servei
Telèfon: 934020606
Mail: tramits@diba.cat o
Disponibilitat del servei: del 8 de juny al 24 de juliol.
Horari:
de dilluns a divendres de 9 a 18h del 8 de juny al 17 de juliol
*Horari especial del 20 al 24 de juliol de 9 a 14h